Nasza Honda Africa Twin była najbardziej wyczekiwanym motocyklem od dziesięcioleci – a teraz jest tu, przekonamy się wkrótce czy nas nie zawiedzie.
Nikt nie zrobił więcej, aby jazda motocyklem była przyjemniejsza niż z Honda Africa Twin. Więc jaki masz pomysł? Zabawa? Touring cross country komfort i luksus? Rzeźba przez kręty kanion? Droga? Płyniesz bulwarem? Oszczędność czasu, pieniędzy i bólów głowy na codziennym dojeżdżaniu do pracy? Honda Twin Air, filozofią Hondy zawsze było projektowanie motocykli z myślą o kierowcy. W latach 60. wprowadzono innowacje, takie jak rozruszniki elektryczne i hamulce tarczowe. Teraz Honda Africa Twin oferuje funkcje takie jak Automatyczne przekładnia Dual-Clutch (DCT), hamulce z przeciwblokadą i płynną regulacją momentu obrotowego. Z Honda Africa Twin nigdy nie było lepszego czasu na jazdę.
Honda Twin Air i jej unikalny SILNIK TWIN-CYLINDER ENGINE
Układ podwójnego silnika twin Twin Africa sprawia, że motocykl jest krótszy z przodu.
Oznacza to, że przednie koło może ‘przysuwać się’ bliżej silnika, skracając
rozstaw osi co sprawia, że motocykl będzie bardziej zwinny z nawierzchni i chodnika.
Honda Africa Twin to nie tylko kolejny silnik – jest to spektakularny przykład doskonałej inżynierii Honda Africa Twin. Gładki, mocny i bogaty w moment obrotowy, jest świetny jako wybór na długie przejażdżki w dowolnym miejscu.
Pokolenia jeźdźców wiedzą, że Złote Skrzydło Honda Africa Twin jest już legendarne a Honda Africa Twin uznawana jest jako najlepszy luksusowy motocykl turystyczny. Nic nie jest tak wyrafinowane jak złote skrzydło Honda Africa Twin i jego duże części, jest wyposażony w 6-stopniową automatyczną skrzynię biegów, horyzontalny silnik o pojemności 998 cm3 co sprawia, że motocykl ten ma duży zapas mocy, który sprawdzi się w każdych warunkach nawet tych najtrudniejszych, silnik jest chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8- zaworowy, 2 cylindrowy. Szukasz czegoś lepszego? Nie, sprawdź z nami model Honda Africa Twin, to doskonały wybór dla zarówno wycieczek weekendowych, jak i do codziennej jazdy.
Średnica cylindra x skok tłoka (mm): 92,0 x 75,1 mm Dawkowanie paliwa: Elektroniczny wtrysk paliwa PGM-FI Stopień sprężania: 10 Pojemność skokowa (cm³): 998 cm3 Typ silnika: Chłodzony cieczą, 4-suwowy, 8-zaworowy, rzędowy, 2-cylindrowy z wykorbieniem 270° i Uni-cam Układ zapłonowy: cyfrowy, komputerowo sterowany, tranzystorowy z elektronicznym wyprzedzeniem Moc maksymalna (KM): 95 KM przy 7500 obr/min Maks. moment obrotowy (Nm): 98 Nm przy 6000 obr/min Rozrusznik: Elektryczny Średnica gardzieli przepustnicy (mm): 44